„Przypadkowa” wpadka McDonald`s na Twitterze lub przemyślana kampania reklamowa

Tego pewnie nigdy się nie dowiemy, czy social media manager od McDonalda stracił pracę po dużym fuck upie, czy może zorganizowali super akcję promocyjną, o której wiele osób mówiło.

Jedno jest pewne, dalej o tym się mówi.

Wszystko zaczęło się od „wpadki” w Tweecie.

 

 

To spowodowało masę tweetów, współczujących social managerowi, śmiejących się z McDonalda i jeszcze większa masę retweetów. Wyniki mówią same za siebie.

Dzień później pada Tweet, w którym wyjaśniają, że to wszystko wina braku małej czarnej substancji w organizmie.

 

Ten tweet, może i nie zgarnia tak dużej popularności jak pierwszy ale robi swoją robotę i zasięgi, także godne pozazdroszczenia.

Nie zależnie czy to, zaplanowana akcja czy genialna odpowiedź na błąd marketingowca, moim zdaniem wyszło naprawdę spoko i naturalnie.

 

Newsletter - tylko dobrych wiadomości