Alcos, Polcos, Narcopolcos – to najlepsze wprowadzenie serialu na rynek, jakie ostatnio widziałem

Do przyjrzenia się tej kampanii zachęciła, mnie reklama która ukazała się w przerwie meczu Polska Dania.

Idealne dopasowany temat do publiki we właściwym timingu i lekko mówiąc odpowiednim żartem sprawił, że trochę rozweseliła ona dramat jaki był na meczu.

„Kto bogatemu zabroni….”

 

Gdyby dłużej poszukać to przed dwumeczem ukazał się jeszcze taki film.

https://www.facebook.com/netflixpolska/videos/745929498951029/

 

Dalej idąc inne reklamy mocno nawiązywało do historii naszych gangsterów i ich sytuacji w odpowiednim czasie do wydarzeń będących w serialu Narcos.

Wspomniano nawet ksywy naszych rodzimych gangsterów.

No i to co interesuje nas polaków bardzo czyli kasa i kto jest lepszy.

W jednej reklamie porównano wynik naszych chłopców z miasta i ekipy z Medellin.

Wszystko okraszone muzyką trafiającą idealnie w moje gusta, sprawiło że jest to jedna z tych kampanii, która może być w top 10 tego roku.

Edit 11.09.2017

W trakcie kampanii pojawiły się także filmy wspomagające.

https://www.facebook.com/netflix/videos/388380944926589/

 

W tym także, jedna z lepszych reklamówek zachęcających do oglądania filmu w oryginale, czyli dość mocny przekaz od ekipy z Cali, ostrzegających o nielegalnym oglądaniu.

Kartel z Cali rządzi własnymi prawami.

Opublikowany przez Netflix Sobota, 9 września 2017

Były także video cover na fanpagu Netflixa, całkiem zgrabnie zrobiony.

Opublikowany przez Netflix Wtorek, 5 września 2017

 

Dodatkowo ekipa Netflixa zrobiła nietypową akcję w nocnych klubach w Los Angeles, gdzie w toaletach wstawiła dosyć nietypowe wlepki nawiązujące do serialu.

Dodatkowo zostawili także podkładki pod napoje.

(Źródło Adweek.com)

Newsletter - tylko dobrych wiadomości