Zwyczajna rodzina, zwyczajny dom, zwyczajna reklama IKEA, którą warto zobaczyć.

Zwyczajna, to chyba słowo klucz dla tej kampanii reklamowej IKEA #Jesiennezmiany.

ikeajesiennnezmiany

No właśnie, czy my chcemy w reklamach oglądać naszą szarą rzeczywistość?

Na to pytanie każdy z nas sam musi sobie odpowiedzieć, a najlepszym tego dowodem będzie fakt, czy dotrzecie do końca tych reklam IKEA, czy też nie?

Epizod 1 Anastazja

 

Epizod II Olek i Franek

 

 

Czy to storytelling poziom master, czy zwykła proza życia ukazana w momencie, kiedy większość, zanim wstawi foto na fanpaga, przepuszcza je przez kilkanaście filtrów, by podkolorować rzeczywistość.

Sami musicie wybrać, jakie reklamy chcecie oglądać.

Zdecydowanie ta reklama jest czymś, z czym wielu z nas może się identyfikować.

Newsletter - tylko dobrych wiadomości