20k wyświetleń filmu o marketingu na TikToku – dużo, mało – kilka słów o statystykach

Czy warto być z trudnymi treściami na TikToku?

Trudne treści tak bym określił to co nie jest tańcem, wygłupami, prankami czyli ogólnie wszystko inne niż heheszkowe, lekki content.

Czy jest się czym chwalić 20 czy 10 tyś wyświetleń, kiedy tańce na TikToku mają miliony?

Ja podchodzę do tego inaczej, nie tańczę, nie śpiewam ale podpowiadam, jak prowadzić działania marketingowe i to w języku polskim co powoduje, że z automatu moja grupa docelowa jest znaczni mniejsza. 

Czy to dużo czy mało to warto porównać do innych mediów np Faceboka czy Youtube, w porównaniu z tymi mediami no to w skrócie powiem zostaje na TikToku, Mało, który film zdobywa tak dużo wyświetleń, w tak krótkim czasie na YT czy na FB, tak jak na TikToku.

Oczywiście musiałem trochę dostosować treść i dać ją w wersji krótszej i lżejszej ale taki urok TikToka i warto dostosować przekaz do grupy.

Dlaczego, skoro tam są głównie młode osoby? Ponieważ, chcę trafić do szerszej publiczności i wiem, że te osoby dorosną, będą mieć swój biznes i dobrze by wtedy kojarzyły mnie z internetu szukając pomocy w marketingu. 

Więcej o tym jakie statystyki możemy wyciągnąć z TikToka opowiadam w materiale video. 

Zapraszam do oglądania. 

 

Szukasz kursu on-line, który wprowadzi Cię w świat marketingu na Facebooku lub 99 pomysłów na posty, metody na obniżenie kosztów zakupu reklamy u lokalnych wydawców? Mam dla Ciebie ponad 9 godzin materiałów video, pokazujących, jak dzięki reklamie zwiększyć sprzedaż produktów i usług!

100% gwarancji lub zwrot środków!

Wejdź  na stronę kurs on line i i zwiększ swoją przewagę nad konkurencją – kurs będzie żył, zmieniał się i rozwijał cały rok!


Newsletter - tylko dobrych wiadomości

Uwaga – Tylko teraz

Zapisz się do newslettera i zgarnij rabat 100 zł. (33%) na on linowy kurs marketingu na Facebooku i nie tylko. 

To nie jest zwykły kurs o reklamach ale pozwoli Ci zmienić podejście do komunikacji! 100% gwarancji lub zwrot kasy.