20k wyświetleń filmu o marketingu na TikToku – dużo, mało – kilka słów o statystykach

Czy warto być z trudnymi treściami na TikToku?

Trudne treści tak bym określił to co nie jest tańcem, wygłupami, prankami czyli ogólnie wszystko inne niż heheszkowe, lekki content.

Czy jest się czym chwalić 20 czy 10 tyś wyświetleń, kiedy tańce na TikToku mają miliony?

Ja podchodzę do tego inaczej, nie tańczę, nie śpiewam ale podpowiadam, jak prowadzić działania marketingowe i to w języku polskim co powoduje, że z automatu moja grupa docelowa jest znaczni mniejsza. 

Czy to dużo czy mało to warto porównać do innych mediów np Faceboka czy Youtube, w porównaniu z tymi mediami no to w skrócie powiem zostaje na TikToku, Mało, który film zdobywa tak dużo wyświetleń, w tak krótkim czasie na YT czy na FB, tak jak na TikToku.

Oczywiście musiałem trochę dostosować treść i dać ją w wersji krótszej i lżejszej ale taki urok TikToka i warto dostosować przekaz do grupy.

Dlaczego, skoro tam są głównie młode osoby? Ponieważ, chcę trafić do szerszej publiczności i wiem, że te osoby dorosną, będą mieć swój biznes i dobrze by wtedy kojarzyły mnie z internetu szukając pomocy w marketingu. 

Więcej o tym jakie statystyki możemy wyciągnąć z TikToka opowiadam w materiale video. 

Zapraszam do oglądania. 

 

Szukasz kogoś, kto przygotuje dla Ciebie strategię działań reklamowych?

Wykona stronę www, ogarnie Ci social media i stworzy video, które sprzedaje?

Nazywam się Grzegorz Zajączkowski – Napisz do mnie. 


Newsletter - tylko dobrych wiadomości

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowościami w świecie reklamy internetowej