Idealna wkrętka, jaką zrobił Heineken na meczu Real Madryt vs Roma.

W sieci najlepiej rozpowszechniają się wirusowo albo filmy pokazujące, jak grać w gry, albo pranki w stylu Sylwestra Wardęgi i jego psopająka.

Heineken już nie raz pokazał, że zna się na rzeczy. Tym razem postanowił zrobić akcję reklamową, w której wykorzystał zapał do piłki nożnej jednego z kolegów i postanowił sobie z niego pożartować.

Cała akcja miała finał na meczu Realu Madryt i Romy, a co najważniejsze zaangażowano do tego kibiców będących na stadionie.

Takie rozwiązanie dało szansę na dodatkową reklamę akcji skręconą przez osoby będące na stadionie.

Zobaczcie sami, jak im wyszło.

 

Dla potwierdzenia autentyczności reklamy zapraszam na fanpage ofiary akcji https://www.facebook.com/simone.elleppi.

 

Zapraszam do oceny i dyskusji.

Jeżeli widziałeś inne ciekawe wkrętki reklamowe, podziel się nimi ze mną. Zostaw komentarz i swoją ocenę, a ja będę wiedział ,czy iść tą drogą w budowaniu postów.

 

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości