Tik Tok czy Youtube, gdzie teraz w 2025 roku, łatwiej wygenerować zasięgi. Zapraszam Cię do swoistego testu, a raczej analizy challangu 30 dni 30 filmów. Z 30 dni zrobiło się co prawda 45 dni publikacji prawie codziennie jednego materiału wideo na Youtube i na Tik Toku i to bym nazwał efektem ubocznym tej akcji.
Od efektów ubocznych, pozwolę sobie zacząć podzielę je na pozytywne i negatywne:
A) Pozytywne:
– radość z lajków, zasięgów, komentarzy,
– rozwój kreatywności i poszukiwanie nowości w celu zachowania akcji w social mediach i treści do filmów – takie pozytywne zmuszenie się do nauki,
– przychodzące zapytania o współpracę i nowi klienci.
– wzbogacenie skilla w kręceniu i mówieniu do kamery, szersza w oparciu o doświadczenie analiza tego co działa co nie działa – ewidentna prawda im więcej komentarzy tym więcej zasięgu,
– komentarze i zasięgi łatwiej wywołać skandalem, populistyczną treścią niż jakościowym contentem.
B) Negatywne
– strach o brak zasięgów i lajków, obawa co będzie jak nie zadziała, dlaczego jeszcze nie komentują, dlaczego nie lajkują….
48 dni w tym czasie powstało 45 filmów, z tego 45 trafiło na Tik Toka a 43 trafiło na Youtube, nie każdy moim zdaniem się nadawał.
Przed Wami wyniki z Tik Toka



Jaki content najlepiej się oglądał, ten kontrowersyjny zabawny – pierwszy film to reklama Grześków.
Drugi i trzeci mówił o tym „jak zrobić i się nie narobić”, czyli obiecywał że można odnieść sukces oszukując algorytm.
Czego się z tego nauczyłem:
– Ludzie nie oglądają, nawet krótkich filmów do końca i już skomentują….. dramat.
– im większa kontrowersja tym większy zasięg…
Zobacz wyniki z Youtube


Czy jest różnica w zasięgach między Tik Tokiem a Youtubem – no jest bezapelacyjnie, na Tik Toku łatwiej wygenerować zasięgi. W zasadzie mogę powiedzieć że te same rzeczy przyjęły się na Tik Toku i na Youtube.
Dlaczego jednak zostałem na Youtube ? no nie dla kasy, bo zarobiłem 2.5 euro przez ten okres 😉 ale jednak to filmy z youtube pojawiają się wyszukiwarce a nie z Tik Toka.
Czy publikowanie co dziennie filmów na TikToku lub Youtube to gwarancja wejścia w algorytm i dania się zauważyć i gwarancja sukcesu? No nie, to raczej pewność że:
– rozwiniesz swoje umiejętności,
– któryś z Twoich filmów się wybije albo kilka nawet,
– zauważysz co działa i będziesz robił lepsze filmy,
– możesz się załamać, jak Ci nie wyjdzie… Zanim to nastąpi, lepiej się przewietrzyć odpocząć i zacząć jeszcze raz 🙂
Czy być na Tik Toku czy na Youtube – no być warto tan, gdzie sa twoi użytkownicy i pamiętaj dywersyfikacja kontaktu z klientami, nigdy nie wiemy, kiedy która platforma zacznie się zmieniać tak, że jej warunków nie zaakceptujemy i zostaniemy z ręką w nocniku, gdy tylko będziemy w jednym miejscu kontaktowali się z otoczeniem,
Co