Skończ z płaceniem za tworzenie reklamy zewnętrznym firmom.

Zacznij oszczędzać i inwestować w swoje umiejętności lub Swoich ludzi!

Pierwszą edycję kursu kupiło ponad 400 kursantów, którzy już skutecznie prowadzą swoje działania reklamowe samodzielnie na Facebooku.

Dla kogo jest ten kurs?

Nowicjusza – któremu pokaże wszystko po kolei od podstaw, jak poruszać się po meandrach Facebook do zaawansowanych strategii reklamowych, dla e-commercu i nie tylko!

Zawodowca – nawet zawodowi piłkarze potrzebują trenerów i innego spojrzenia na swoją grę – jesteś zadowolona/y z wyników swoich reklam? Nie – to pora, sprawdzić inne metody.

Nic nie ryzykujesz – każda osoba dostaje 14 dniowy okres próbny albo wdrażasz i zarabiasz – abo dostajesz zwrot kasy – Ja jestem pewny przekazanej wiedzy w moim kursie oraz jej skuteczności!

– dla E-commerce – bo dostaje dostęp do 4 etapowego schematu reklamowania się, 

– każdego, kto pozyskuje klientów przez Facebooka, za pomocą formularza błyskawicznego, messengera oraz telefonu – dostaniesz dostęp do 3 etapowego skutecznego systemu pozyskiwania leadów!

– posiadaczy sklepów stacjonarnych, punktów usługowych – możesz dzięki moim strategią przyciągnąć klientów do siebie lub sprzedawać produkty poprzez reklamę na leady – nawet jak nie masz e-commercu – to idealne rozwiązanie dla rękodzieła!

– chcących zobaczyć udane kampanie reklamowe i nauczyć się robić je przy promocji własnego biznesu.

To pierwsze  efekty 4 etapowej bezpiecznej kampanii dla e-commerce. 

Tutaj pokazuje Ci pierwsze 14 dni, wprowadzenia takiej kampanii dla promocji Hotelu…

Z początku koszt zakupu jest duży, ale i ROAS jest duży, bo produkty drogie – kolejny etap to optymalizacja i obniżanie kosztu zakupu. ale powiedzmy sobie szczerze – przy takim ROAS można płacić 40  i 80 pln. za zakup.

 

To łącznie 23 263 zł przychodu – na kampanie wydano 1100 zł. – a to tylko pierwszy okres.

Czego nauczysz się przechodząc ten kurs i wdrażając go u siebie:

 

  • zaczniesz ogarniać Facebooka – będziesz się bezpieczenie i swobodnie poruszać między Menadżerem reklam, Firmy, Business Suite ….
  • przestaniesz konkurować ceną – a zaczniesz tworzyć reklamy, na które konkurencja nie wpadła!
  • zaczniesz komunikować się ze swoimi użytkownikami, a nie tylko publikować posty bez zasięgów,
  • nauczysz się pozyskiwać klientów – a nie tylko robić kampanie na leady – to nie to samo!
  • dowiesz jak odnaleźć swoją grupę docelową i nauczysz się, jak wykorzystać Facebooka, by do niej dotrzeć,
  • poznasz skuteczne strategie reklamowania się idealne dla e-commercu – sklepów stacjonarnych – firm usługowych, producentów!

System reklamowy Facebooka, jest dostępny dla każdego ale to tylko narzędzie do komunikacji. skuteczność kampanii reklamowych kryje się w odpowiednim opowiedzeniu o produkcie, usłudze, odnalezieniu grupy docelowej w odpowiedniem momencie kiedy będą gotowi do zakupu!

Zwiększ swoją przewagę nad konkurencją i zacznij sprzedawać więcej!

Zobacz opinie osób, które przeszły I edycję kursu!

Co znajdziesz w kursie:

W tym kursie znajdziesz

Strategie reklamowe, schematy tworzenia reklam, info na temat celów reklamowych, przykłady skutecznych grup docelowych, metody odkrywania własnych grup docelowych, przykłady udanych kampanii reklamowych, to nie wszystko!

Strategie reklamowe

To gotowe strategie pokazujące, jakie działania podjąć należy by zwiększyć obroty w danej branży plus podział budżetu, czyli ile kasy na jakim etapie wydawać

Gotowe skuteczne schematy reklamowe

Odpalamy menadżera reklam i pokazuję Ci, jak stworzyć bezpieczną 4 stopniową strategię dla e-commerce, oraz 3 stopniową strategię na pozyskiwanie leadów. 

Przykłady skutecznych kampanii reklamowych

 Pokazuje 4 udane kampanie reklamowe + wnioski, dlaczego się one udały - Wprowadź to samo u siebie!
+ Gotową check lista, jak budować skuteczny landing page!

Jak skutecznie tworzyć treść?

Dowiesz się jak, tworzyć pisać treść, która sprzedaje, jak tworzyć grafikę i jak do jednego i drugiego wykorzystać ChatGPT, OpenAI lub inną sztuczną inteligencję, która Cię w tym wyręczy!

9 h wideo 60 zrozumiałych prostych lekcji

Mnie też irytuje branżowy żargon, staram się przekazywać treść tak byście mogli ją zrozumieć od branżowych pojęć jest słowniczek, dzięki niemu połapiecie się w menadżerze reklam.

Nauczysz się szukać skutecznych grup docelowych

Możliwości reklamowe Facebooka są ogromne, ale musisz szukanie grupy docelowe zacząć od siebie, swoich klientów, rozmów z pracownikami i nimi - dopiero tak zdobytą wiedzę - zamienisz na grupę docelową. 

Skończysz konkurować ceną!

Pokażę Ci jak wydobyć swoje Unique sell proposal - USP.  Nauczysz sie, jak wyłuskać i pokazać swoją przewagę nad konkurencją i zamienić to w korzyści dla kupujących - i dzięki temu zdobędziesz więcej klientów lub zwiększysz sprzedaż w e - sklepie. 

Teoria, dzięki której odnajdziesz się a Facebooku

Gubisz się na Facebooku, menadżerze reklam, menadżerze firmy, business suite, gubisz się w celach reklamowych, analizowaniu wyników konkretnych celów? Musisz przejść teorię - dzięki temu lepiej wdrożysz strategie reklamowe. 

Kurs możesz kupić w dwóch wariantach!

Kurs podstawowy 60 lekcji -9 h nagrań- jest z dostępem do grupy na Facebooku i pomocy na otwartych kanałach komunikacji - Grupa lub Komentarze pod lekcjami.

Nie odkładaj zmian w swoich reklamach na później - Wdrożenie zmian z kursu zajmie Ci max 2 dni!

To tylko 2,5 zł brutto za 1 lekcje - łącznie 60  lekcji - nie musisz przejść wszystkich, możesz wybrać od razu schematy reklamowe i już je u Siebie wdrażać.

W tej wersji oprócz podstwowych metod komunikacji dotajesz 1 lekcje 60 minut, 1 na 1 zemną, robimy wideokonferencje i rozwiązujemy Twoje problemy!

14 dniowa gwarancja zwrotu kasy, jak się okaże, że to nie jest Twoja bajka - oddaje Ci 100% zapłaconej kasy!

Zastanawiasz, jakie mam doświadczenie i kim jestem?

Jestem fanem reklamy, fanem marketingu, autorem tego bloga, kanału na Youtube, kanału na TikToku.

Od blisko 6 lat prowadzę kampanie reklamowe, dla klientów z grupy, początkujących, małych średnich firm, pojedynczych wydawców książkowych, startujących e-commerców, producentów, którym zależy na budowaniu dobrego wizerunku swojej firmy, produktów.

Pierwszą edycję kursu kupiło ponad 400 osób, z czego ponad 40 odbyło 60 minutowe konsultacje 1 na 1 i był tylko 1 zwrot.

Dlaczego tak krótki dostęp do kursu? - To wystarczający okres, by zmienić wyniki swej kampanii reklamowej albo przerabiasz cały kurs to około 10 h plus 10 h na wdrożenie i działasz, realizujesz kampanie reklamowe i zwiększasz sprzedaż! - Nie odkładaj tego na później!

Ponieważ samo poznanie i przejście kursu, to nie wszystko - trzeba go jeszcze skutecznie wprowadzić w życie, odpowiednie dobrać produkty, do warunków rynkowych, pisać językiem korzyści, rozpisać sobie strategię działania i się jej konsekwentnie trzymać - Dlatego mam dla Ciebie check listę, którą warto przejrzeć przed startem kampanii reklamowych.

Możesz każdy etap kursu konsultować zemną, na grupie lub w komentarzach pod kursem, dodatkowo dostępne są konsultacje 1 na 1. 

Jestem pewny tego, co zawarłem w kursie dlatego masz 14 dni na testy, jeżeli Ci się nie spodoba, nie odkryjesz tam nic nowego - dostajesz 100% zwrotu!

fanów na Facebooku

subskrybcji na Youtube

poradników na Youtube

Obserwujących na TikToku

Zobacz pełną listę modułów szkoleniowych updateowaną w miarę zmian na Facebooku. 

To ponad 9 godzin video!

Sekcja - 46 minut – Podstawy co musisz wiedzieć o Facebooku, co ustawić na stronie by działało.

  • Podstawowe pojęcia słowniczek – do druku!
  • Bezpieczeństwo Twoje i Twojej firmy na Facebooku (video)
  • Menadżer reklam, Menadżer firmy, Business Suite – różnica struktura (video)
  • Najważniejsze funkcje omówienie w skrócie – czym jest Business Suite (video)
  • Menadżer firmy – dlaczego musisz go znać, co w nim załatwisz, jak go ustawić (video)
  • Messenger ustawienia odpowiedzi- dodawanie do strony www (video)

Wiem - wielu powie,  że tu nuda - ale uwierz mi, jeżeli nie znasz dobrze podstawowych narzędzi, trudno potem wykonać nimi trudniejsze zadania.

Sekcja –96 minut-  Komunikacja – odnajdź swoje przewagi nad konkurencją – naucz się skutecznie pisać, tworzyć grafikę, sztuczna inteligencja

  • Jakie są Twoje przewagi nad konkurencją – dzięki temu przestaniesz walczyć ceną (video)
  • Kim jest Twój odbiorca/klient, co go skłoni do akcji – odnajdź swoją grupę docelową (video)
  • Ile publikować postów, Rolki, Stories – różnice
  • Jak pisać posty reklamowe– schematy (video)
  • Jak sztuczna inteligencja może napisać posty za Ciebie (video)
  • Grafika do reklam dla Niegrafika – Podstawy- Narzędzia-schematy (video)
  • Tworzenie grafiki przez sztuczną inteligencje – programy do grafiki (video)
  • Formaty grafik na Facebooku
  • Narzedzia do tworzenia grafiki

Odnajdź swoją przewagę nad konkurencją, naucz się pisać językiem korzyści, którego oczekują odbiorcy, twórz skuteczną grafikę nawet, jak nie jesteś grafikem - lub zatrudnij do tego sztuczną inteligencje. 

Sekcja – 32 minuty - Pixel, Api konwersji, tworzenie zdarzeń, weryfikacja domeny

  • Jak ogarnąć Pixela i Api konwersji na stronie, weryfikacja domeny, ustawienia.(video)
  • Tworzenie zdarzeń i mierzenie ich (video)

Jeżeli konwersji dokonujesz na www to musisz to dobrze, dobrze mierzyć inaczej to nie ma sensu!

Sekcja  88 minu VIDEO - Tworzenie grup odbiorców na Facebooku

  • Grupa oparta o pixel czyli ludzi którzy byli na naszej www + podobne osoby
  • Grupa oparta o fanów na Facebooku, Instagramie plus podobne osoby
  • Grupa osób, która widziała Twoje filmu + podobne osoby
  • Grupa osób, oparta o listę Twoich klientów + podobne osoby
  • Jak dotrzeć do grupy B2B
  • Jak dotrzeć do rolników
  • Jak dotrzeć do osób w Twoim mieście lub 1 – 80 km od Twojej firmy
  • Jak dotrzeć do trenerów sportowych
  • Jak dotrzeć do osób często podróżujących – idealna grupa dla np. hoteli i nie tylko…
  • Jak trafić do rodzin z dziećmi, różnym wieku
  • Grupa osób, która ma urodziny w danym miesiącu lub jej znajomi
  • Grupa osób świeżo po ślubie lub związku
  • Jak trafić do właścicieli IPHONÓW

Gotowe przykłady, nagrane jak dotrzeć do konkretnych grup docelowych , jak ich szukać, czym się kierować. 

Sekcja – 128 minut - wszystko oparte o video -  Budowanie landing page

  • Teoria – co musi zawierać LP, check lsta do pobrania
  • Budowanie landing page na Landingi.pl – kod rabatowy
  • Budowanie landing page na wordpress- divi

Dobra strona docelowa, dobrze ułożona, zmontowana z odpowiednich elementów to klucz do sukcesu, jeżeli prowadzisz ruch na www i spodziewasz się konwersji. System reklamowy na Facebooku to tylko system do komunikacji, za opis produktów, usług i tzw custumer jurney odpowiadasz Ty i musisz dopiąć wszystkie lementy, by odnieść sukces. 

Sekcja – 89 minut -Jak ustawić reklamy

  • Menadżer reklam vs promuj post vs Business suit gdzie emitować reklamy? (video)
  • Budżet dzienny czy całościowy – etapy kampanii reklamowej, faza uczenia się?
  • Cele reklamowe- jak się poruszać (video)
  • Jak poprawnie ustawić reklamę na ruch na www + monitoring (video)
  • Jak ustawić reklamę na wyświetlenia filmu + monitoring (video)
  • Jak ustawić reklamę na pozyskiwanie klientów, kontaktów, leadów – formularz kontaktowy na FB - 20 minut (video)
  • Jak ustawić reklamę na konwersje na www np wypełnienia kontaktu (video)
  • Jak ustawić reklamę kontakt telefoniczny (video)
  • Jak skutecznie ustawić kampanie reklamową kontakt Messenger (video 11 minut)
  • Jak skutecznie ustawić kampanię reklamową na fanów (video)
  • Dynamiczny materiał reklamowy – co to jest, kiedy korzystać, jak stworzyć + monitoring (video)
  • Checklista kampanii reklamowej

Często jeden błąd w ustawieniu "prostej kampanii" reklamowej powoduje, że ona nie działa, czesto gdy nie wiesz, jak ją monitorować - to nie wiesz jak ją poprawić i koło się zamyka. Proste kampanie trzeba dobrze ustawiać by działały!

Sekcja – 123 minuty -  Strategie/Schematy reklamowe

  • Strategia ogólna reklamowa promocji usług (video)
  • Strategia ogólna reklamowa promocji lokalnego sklepy stacjonarnego lub producenta (video)
  • Strategia oparta o lejek sprzedażowy – jak pokazać produkt, usługę a potem pozyskać klientów wśród tych co nas znają – Bez strony www (video)
  • Strategia przedsprzedaży i zapisu na listę mailingową (video)
  • Strategia promocja – okazja, święta, ograniczona liczba w ograniczonym czasie (video)
  • Schemat zobaczyli film więc kupią – ustawienia (video)
  • Schemat zareagowali, skomentowali, social proof– więc kupią – ustawienia. (video)
  • Schemat – Bezpieczna 4 etapowa strategia kampanii reklamowej dla e-commerc (video 34 minuty)
  • Schemat 3 stopniowej reklamy na kontakt – lead (15 minut video)
  • Dlaczego u Mnie to nie działa, co robię źle? + check lista.

To poszerzenie poprzedniego modułu, gdzie dowieś się jak budować grupę docelową, jak tworzyć kampanie reklamowe - teraz masz dopiero mięcho, gotowy materiał. Stretegię - gdzie pokazuje Ci jak budować strategie reklamowe.  Schematy gdzie w oparciu o menadżera reklam pokazuje Ci, jak ustawić kolejne etapy kampanji reklamowej, jak monitorować, jak analizować i optymalizować. To gotowe roziwązania do wprowadzenia na Twoim koncie reklamowym.  

Sekcja – przykłady udanych kampanii reklamowych

  • Pozyskanie klientów – bez fanów — hotel, usługi przykład 1
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – stolarz – przykład 2
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – kurs szkolenia – przykład 3
  • Pozyskanie klientów – bez fanów – drogi produkt, na zamówienie.

Naucz się na historiach sukcesu - pokazuje Ci gotowe kampanie reklamowe, zrealizowane dla moich klientów, ich wyniki oraz to jaki dlaczego osiągnęły one sukces. 

Sekcja – bonusy – ciekawostki

  • Jak radzić sobie z hejtem w socialach + darmowy moderator treści!
  • Jak skontaktować się z pomocą Facebooka
  • Rabaty na programy dla marketingowca!

Hej prędzej czy później się Ci zdarzy lub sytuacja kryzysowa warto zobaczyć, mój pomysł jak sobie z tym radzić  i skorzystać z pomocnych, darmowych narzędzi. W chwili obcnej mam na kilka narzędzi marketingowych rabaty dla Ciebie, jeżeli będziesz chciał skorzystać - zyskasz. 

Zapraszam na Grupę na Facebooku

 

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

→ jeżeli prowadzisz sklep internetowy i Twoje reklamy nie działają, nie zarabiają – to tak, dostaniesz gotowy schemat reklamowania się,

→ jeżeli umiesz ustawić reklamy a masz problem z doborem grupy docelowej – to tak, dostaniesz gotowe grupy docelowe, 

→ jeżeli masz sklep stacjonarny i chcesz ściągnąć klientów do niego – to tak, dowiesz sie, jak zrobić reklamy do ludzi którzy są od 500 metrów o kilku kilometrów od Twojej lokalizacji,

→ jeżeli umiesz ustawić reklamy a one nie działąją – to musisz zmienić proces komunikacji i nauczyć się tworzyć posty i grafiki, które działają ( Sztuczna inteligencja może to zrobić za Ciebie)

→ jeżeli budujesz wizerunek – to mam dla Ciebie pomysły, jak dopasować treść do odpowiedniej grupy docelowej,

→ jeżeli pozyskujesz klientów przez formularze na leady – to dostaniesz gotowe case study, przykłady udanych kampanii reklamowych oraz 3 etapowy schemat reklamowania się. 

Sam zdecyduj, czy jesteś gotowy odmienić swoje działania reklamowe.

Kup teraz – nie czekaj – kurs aktywny do 30 czerwca 2023 r.

Nie zmienisz swoich kampanii reklamowych, odkładając wdrożenia kursu na X dni później.

Później to się może pozmieniać wiele na Facebooku, a ja chce dać najbardziej aktualny kurs na temat marketingu na Facebooku.

Kupujesz – wdrażasz – optymalizujesz – zarabiasz!

Kupując kurs masz dostęp do rabatów np zakładając konto w GetRespons – dostaniesz 100 zł rabatu na tę usługę, plus inne rabaty, które sprawią, że kurs wyjdzie Ci za darmo. 

Ten kurs to ponad 9 godzin nagrań, 9 godzin konsultacji to łącznie 

około 1800 zł/brutto

Weź naukę w swoje ręce i oszczędź 1650 zł!

Dla pierwszych 20 osób rabat 20% – kod rabatowy to 20dla20

Konsultacje masz zawsze dostępne ze mną w opcji 1 na 1 lub konsultacje na grupie!

Mam dla Ciebie  dwie opcje kursu:

Wariant A – Premium kurs z dostępem do 60 minutowych indywidualnych konsultacji video – 299 zł Brutto 

Wariant B – Podstawowy kurs z dostępem do konsultacji w ramach kursu na grupie otwartej – 150 zł Brutto 

Oto idealny zestaw dla osoby, która już coś „robiła z reklamą na Facebooku” ale bez zadowalających rezultatów. 

1. Sekcja pixel i api – musisz mieć pewność, żę dobrze mierzysz konwersje, 

2 Wybrane elementy z sekcji zdobywania grupy docelowej, 

3. Sprawdź, czy dobrze piszesz i komunikujesz się z otoczeniem, 

4. Sprawdź, czy dobrze zidentyfikowałeś grupę docelową, 

5. Omówienie celów reklamowych. 

6. Wybranie celu, który ustawiasz sprawdzenie, czy robisz to dobrze.

7. Przejście schematów i strategii reklamowych oraz ich wdrożenie. 

8. Przejście case study. 

Zobacz kawałek lekcji – Zobaczyli więc kupią, zostawią leada.

FAQ

1. Czy mogę oddać kurs, jak mi się nie spodoba?

Tak, masz 14 dni na zwrot i dostaniesz 100% zwrotu.

2. Na jak długo kupuję kurs?

Platforma kursowa oraz konsultacje będą realizowane do 30.06.2023 roku.

3. Ile razu mogę z niego skorzystać?

Możesz korzystać, dowolnie ile chcesz do do 30.06.2023 roku.

4. Czy kurs jest aktualizowany?

Tak, w  miarę zmian na Facebooku dochodzą aktualizacje kursu oraz nowe lekcje. 

5. Jak wyglądają konsultacje premium?

Umawiamy się na godzinną rozmowę, wcześniej opisujesz  mi problem do omówienia, dajesz jeżeli trzeba dostępy do konta i rozwiązujemy Twój problem.

6. Jak wyglądają konsultacje grupowe?

Możesz komentować, poszczególne elementy lekcji i zadawać pytania, lub wejść na grupę i tam rozmawiamy o zmianach na Fb poradach etc.

 

Nie jesteś pewien czy ten kurs, jest dla Ciebie?

Sprawdź swą wiedzę w quizie wiedzy na temat prowadzenie działań reklamowych oraz prowadzenia profilu na Facebooku, mam dla Ciebie tam 25 pytań, na każde z nich jest jedna prawidłowa odpowiedź i masz na to 25 minut.

Sprawdź swoją wiedzę i zdecyduj! Kliknij i przetestuj swoją wiedzę!

Masz pytania?

Napisz maila, porozmawiajmy!

Nowe pole

12 + 15 =