Jak zamienić agresję w zabawną kampanię reklamową? Studium rzucania Knoppersem w piłkarza

Zaczęło się od tego, że na meczu Pogoni Szczecin z Lechią Gdańsk w stronę Adama Frączczaka poleciał batonik marki Knoppers.

Adam Frączczak zachował zimną krew. Podniósł batona, zjadł go, strzelił gola i po sprawie.

W internecie od razu pojawiły się przyjazne memy i posty na fanpagu Pogoni.

 

konperspogońszczecinFraczczers

 

Dodatkowo Frączczak dostał przesyłkę od Knoppersa.

fraczczakknoppers

Idąc dalej, Knoppers zobowiązał się dostarczyć 10 000 wafelków dla kibiców Pogoni na mecz z Wisłą.

Od razu na fanpagu Pogoni pojawiła się zajawka o tym meczu z info o Knoppersie.

knoppersipogonszczecin

 

Historia dalej się toczy i pojawia się info o dostawie.

 

 

O co tyle szumu? O to, by z chamstwem na boisku walczyć. To jest przykład rewelacyjnego podejścia do tematu, szybkiej reakcji Knoppersa i udanej kampanii reklamowej zarazem.

O akcji pisało wiele portali jak i gazet, co za tym idzie? Warto czasem się postarać, zrobić coś dobrego i dostać dużą dawkę pozytywnego PR.

19-tego listopada br. odbędzie się ten mecz. Na pewno będzie update i info o tym, jak się akcja zakończyła.

Źródło Fanpage Pogoni Szczecin

 

Daj znać czy Ci się podobało
Shares

Chcesz dostawać najnowsze wpisy, zapisz się na newsletter, info wysyłam tylko raz w miesiącu. 

Zapisz się, możesz się wypisać w każdym momencie.

email marketing powered by FreshMail
 
Więcej w #kreatywniemożnawięcej
Snapchat spectacles – nagrywające snapy, czyli okulary od Snapchata, dostępne tylko w snapbudkach.

Okulary, które nagrywają to, co widzisz,...

Zamknij