Jak wykorzystać mechanizm usuwania zdjęć na Facebooku do celów kampanii reklamowej?

Na rewelacyjny pomysł wpadła agencja reklamowa DDB Germany organizując kampanię reklamową promującą badanie piersi.

Organizacja Pink Ribbon  zauważyła problem braku regularnych badań pierwsi u kobiet i chciała ten problem nagłośnić.

W tym celu agencja reklamowa zorganizowała akcję na Facebooku i  Instagramie, której celem było udostępnianie zdjęć modelek z odsłoniętą piersią oraz hasłem Check it befor it`s removed.

kampaniaprzeciwrakowi

 

Check it befor it`s removed – sprawdź zanim zostanie usunięte – akcja opierała się na mechanizmie kasowania zdjęć z nagością na Facebooku i Instagramie oraz miała dać do myślenia.

Wyszło na tyle dobrze, że Facebook przestał kasować takie zdjęcia opatrzone tekstem reklamowym, a do akcji włączyło się wiele gwiazd i celebrytów.

Zobacz film pokazujący akcje.

 

Kreatywnie można więcej.

Daj znać czy Ci się podobało
Shares

Chcesz dostawać najnowsze wpisy, zapisz się na newsletter, info wysyłam tylko raz w miesiącu. 

Zapisz się, możesz się wypisać w każdym momencie.

email marketing powered by FreshMail
 
Więcej w #kreatywniemożnawięcej
„Warzone z miłością” kreatywna czy skandaliczna reklama piwa?

Piwo posiada kalorie, to wiadoma...

Zamknij