Przyjazny url kanału na Youtube – to proste i szybkie do wdrożenia, na co czekasz?

To taka prosta czynność, że sam o niej zapomniałem.

 

Aby ustawić niestandardowy Url kanału, trzeba spełnić następujące warunki:

  • posiadać kanał na YT, minimum 30 dni,
  • posiadać minimum 100 subskrybentów,
  • mieć zdjęcie lub ikonę kanału,
  • mieć grafikę kanału.

Ważne jest to, że taką zmianę możesz zrobić tylko raz, zatem warto przemyśleć dobrze jak nazwiemy swój kanał.

Gdy jednak powinie Ci się noga musisz pierw, usunąć niestandardowy url i na nowo założyć go, nie można dowolnie go sobie edytować i zmieniać.


Niestandardowy adres URL możesz usunąć ze swojego kanału maksymalnie trzy razy w ciągu roku. Taki adres przestaje być wówczas aktywny, czyli nie kieruje widzów na Twój kanał.

  1. Zaloguj się w YouTube i otwórz stronę O mnie.
  2. W prawym górnym rogu strony wybierz konto połączone z Twoim kanałem w YouTube. Jeśli nie widzisz swojego konta na liście, musisz kliknąć Wszystkie Twoje konta marki.
  3. Wyszukaj swój niestandardowy URL w sekcji „Strony” i kliknij ikonę edycji .
  4. Obok adresu URL, który chcesz usunąć, kliknij X.
  5. Kliknij OK.

Jeżeli spełniasz wymagania, możesz uzyskać nowy niestandardowy adres URL od razu po usunięciu poprzedniego. Możliwe jednak, że trzeba będzie zaczekać kilka dni, zanim stary URL przestanie przekierowywać na Twój kanał.


Ustawieni swej nazwy kanału jest proste, gdy spełnisz te warunki wchodzisz w zaawansowane ustawienia kanału https://www.youtube.com/account_advanced

Dalej wybierasz swoją nazwę i po temacie.

 

Nawet gdy, tak jak w moim przypadku wyskoczy wam taki błąd od Youtube, to akcja zadziała.

 

Zatem, nie czekaj przemyśl sprawę i zmieniaj, każdy taki szczegół wpływa na Twój wizerunek w sieci.

Nawet jak zmienisz url to stary link będzie dalej działał więc nie martw się, że stracisz przekierowania.

Gdy już to zrobiłeś zadbaj o porządku na swoim kanale na Youtube, jak i Facebooku zobacz co musisz zrobić. 

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości