Kreatywne wykorzystanie remarketingu przy zabawie Halloween

Remarketing to genialne narzędzie zwiększające sprzedaż, ale może także być użyte do zabawy związanej z promocją wizerunku.

Przyznam się, że to pierwsza taka akcja jaką widzę w tym stylu. W  moim przekonaniu jest to super rozwiązanie.

 

Wszystko zaczęło się od prostej kampanii reklamowej promującej film, przez który ludzie zaczną krzyczeć.

Klikając w ten link trafiałeś na stronę docelowa kampanii.

Od razu wita nas ten film, mówiący że zostaliśmy przeklęci.

Oto link do strony docelowej https://www.svedka.com/hub/

Od tego momentu zaczyna się zabawa, w zależności od przyzwyczajeń internautów, urządzenia z jakiego korzystają etc  śledziły ich rożne komunikaty reklamowe w postaci wideo, przypominającego o klątwie i o tym, jak się z niej uwolnić.

 

 

 

Wszystkie filmy zobaczysz na kanale Youtube Svedka Vodka https://www.youtube.com/user/SVEDKAOfficial/videos

Jest jedna możliwość uwolnienia się z klątwy 

Warunkiem uwolnienia jest udostępnienie postu mówiącego o klątwie i tym samym zarażającego inne osoby.

Oto link do strony uwalniam się z klątwy

 

Dzieląc się postem na facebooku uwalniamy się i dostajemy taki komunikat.

 

Moim zdaniem to jedna z ciekawszych zastosowań remarketingu i wykorzystania RTM za jednym zamachem.

Jeżeli znacie inne takie zastosowania proszę o info w komentarzu., 

 

Źródło Adweek.com

Agencja wykonawcza Bensimon Byrne.



Shares
Więcej w #kreatywniemożnawięcej
Nowe logo Los Angeles, LA a space to Create – zrobili to dobrze

A co gdyby tak inne...

Zamknij