Heinz odpuszcza reklamy na Super Bowl i tym samym rozpoczyna akcję dnia wolnego

Heinz wpadł na pomysł by nie płacić milionów za reklamę z okazji Super Bowl. Mimo naprawdę dobrej reklamy w ubiegłym roku, tym razem idzie w kierunki jaki obrało Volvo i chce zrobić virala.

 

W ubiegłym rok Hinz wyskoczył z naprawdę dobrą reklamą Hot Dogów, podczas Super Bowl.


Zobacz mój top 10 reklam z Super Bowl 2016, kliknij TU


W tym roku idąc śladami Coca Coli z 2012, rozpoczął akcję dnia wolnego po Super Bowl.

Chce to jednak zrobić na poważnie i uruchomił petycję, którą w momencie podpisania przez 100 tysięcy osób zgłosi do kongresu.

Fajne to 🙂

 

Jestem przekonany, Heinz pozazdrościł sukcesu jaki w 2015 podczas meczu osiągnęła marka Volvo.

Volvo wpadło na prostą akcję na Twitterze i zrobiło konkurs dla każdego kto podczas reklamy marki samochodów puści Tweeta z hasłem Volvo weźmie udział w konkursie i będzie mógł wygrać samochód dla kogoś bliskiego.

Akcja na tyle genialna, że wygrała Lwa w Cannes 2015.

 

Znasz inne ciekawe akcje reklamowe, daj info w komentarzu.

Daj znać czy Ci się podobało
Shares

Chcesz dostawać najnowsze wpisy, zapisz się na newsletter, info wysyłam tylko raz w miesiącu. 

Zapisz się, możesz się wypisać w każdym momencie.

email marketing powered by FreshMail
 
Więcej w #kreatywniemożnawięcej
Big Brother w Galerii Handlowej z udziałem Youtuberów, tak to się teraz dzieje

Jak przyciągnąć rzeszę gimnazjalistów do...

Zamknij