Dr Strange jak kreatywnie przy niskim budżecie zrobić show w internecie

Bardzo ciekawe podejście do promocji filmu, pokazała agencja K2 Internet.

Ekipa postanowiła wykorzystać w promocji tego filmu jedną z możliwości, jaką posiada superbohater czyli opcję teleportowania się i połączyli tą funkcje z reklamą na serwisie jakdojade.pl

Zobacz jak im to wyszło.

Każdy szukający połączeń, czy też możliwości dojazdu z miejsca na miejsce, nie raz marzył o teleportacji i powiem wprost, klikałbym w tą reklamę :).

 

Daj znać czy Ci się podobało
Shares

Chcesz dostawać najnowsze wpisy, zapisz się na newsletter, info wysyłam tylko raz w miesiącu. 

Zapisz się, możesz się wypisać w każdym momencie.

email marketing powered by FreshMail
 
Więcej w #kreatywniemożnawięcej
Burger King vs Google, czyli jak wykorzystano „Ok google” w reklamie i wkurzono internautów

Burger King wykorzystał asystenta Google...

Zamknij