Alcos, Polcos, Narcopolcos – to najlepsze wprowadzenie serialu na rynek, jakie ostatnio widziałem

Do przyjrzenia się tej kampanii zachęciła, mnie reklama która ukazała się w przerwie meczu Polska Dania.

Idealne dopasowany temat do publiki we właściwym timingu i lekko mówiąc odpowiednim żartem sprawił, że trochę rozweseliła ona dramat jaki był na meczu.

„Kto bogatemu zabroni….”

Gdyby dłużej poszukać to przed dwumeczem ukazał się jeszcze taki film.

Kolory biały i czerwony były Escobarowi bardzo bliskie. Biało-czerwoni do boju! 🇵🇱

Opublikowany przez Netflix na 1 września 2017

 

Dalej idąc inne reklamy mocno nawiązywało do historii naszych gangsterów i ich sytuacji w odpowiednim czasie do wydarzeń będących w serialu Narcos.

 

 

Wspomniano nawet ksywy naszych rodzimych gangsterów.

 

No i to co interesuje nas polaków bardzo czyli kasa i kto jest lepszy.

W jednej reklamie porównano wynik naszych chłopców z miasta i ekipy z Medellin.

 

Wszystko okraszone muzyką trafiającą idealnie w moje gusta, sprawiło że jest to jedna z tych kampanii, która może być w top 10 tego roku.

Edit 11.09.2017

W trakcie kampanii pojawiły się także filmy wspomagające.

Jeśli kartel z Cali mógł się czymś szczycić, to ilością zarabianych pieniędzy. 3 sezon Narcos, tylko na Netflix.

Opublikowany przez Netflix na 1 września 2017

 

W tym także, jedna z lepszych reklamówek zachęcających do oglądania filmu w oryginale, czyli dość mocny przekaz od ekipy z Cali, ostrzegających o nielegalnym oglądaniu.

Kartel z Cali rządzi własnymi prawami.

Opublikowany przez Netflix na 9 września 2017

 

Były także video cover na fanpagu Netflixa, całkiem zgrabnie zrobiony.

Opublikowany przez Netflix na 5 września 2017

 

Dodatkowo ekipa Netflixa zrobiła nietypową akcję w nocnych klubach w Los Angeles, gdzie w toaletach wstawiła dosyć nietypowe wlepki nawiązujące do serialu.

 

 

Dodatkowo zostawili także podkładki pod napoje.

 

(Źródło Adweek.com)

 

Daj znać czy Ci się podobało
Shares

Chcesz dostawać najnowsze wpisy, zapisz się na newsletter, info wysyłam tylko raz w miesiącu. 

Zapisz się, możesz się wypisać w każdym momencie.

email marketing powered by FreshMail
 
Więcej w #kreatywniemożnawięcej
Jak zachęcić użytkowników do włączenia głosu w filmach na Facebooku?

American Express w dosyć nie...

Zamknij