21 inspiracji na angażujące posty na Facebooku

Stworzenie kreatywnych, ciekawych, angażujących postów to jedyny środek na zwiększenie zasięgów organicznych postów na Facebooku.

Zapraszam zapoznaj się z różnymi opcjami dostępnymi dla każdego na Facebooku, wystarczy odrobina pomysłu i czasami trochę umiejętności graficznych,

Moim zdaniem wiele z tych postów, jest do ogarnięcia dla przeciętnego użytkownika internetu.

Zaczynamy odliczanie, kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku. 

1. Mobile first

Twórz multimedialne kreatywne treści, specjalnie pod mobila.

Tak wygląda oryginalny post.

2. Bądź na bieżąco

Real Time Marketing , to idealne pokazanie jak zabawa postami vs realne wydarzenia może podciągnąć zasięgi.

Tutaj kombo film plus RTM

RTM obrazkowo z okazji awansu na Mistrzostwa Świata w Rosji

 

Możesz także łączyć GIF plus RTM, klikając w Gifa mogłeś wylosować wyniki meczu.

Tak wygląda oryginalny posty.

3. Innowacyjność

Rób ciekawe posty z wykorzystaniem live  photo (ten post działa pod mobilem tylko)

 

4. Daj do myślenia

Zachęcaj do zabawy, quizy, zagatki, rebusy.

Kolejny przykład zabawy treścią.


UWAGA

Szukasz dodatkowych 99 pomysłów na posty?  Mam to dla Ciebie wraz z kursem na temat reklamy na Facebooku dla offlinowych firm, czyli takich, które sprzedają w realnym świecie a szukają klientów w internecie.  Ponad 9 godzin nagrań o Facebooku, reklamie w regionalnych serwisach internetowych i nie tylko wejdź i dowiedz się więcej – kliknij.

 


5. Video obowiązkowo

Pobaw się video, to zwiększa zasięgi może być to film ale także animacja.

 

 

Zwykłe video:

Dawaj porady jak korzystać z twoich usług.

OLX uczy.

6. Sprzedawaj przez naukę

Pokaż, jak można zastosować twoje produkty.

Prosiaczek pokazuje przepisy.

 

7. Daj się pobawić reklamą

Korzystaj z różnych formatów publikacji postów, takich, jak karuzela.

Tak wygląda oryginalny post.

8. Wielkość ma znaczenie

Używaj dużych pionowych zdjęć, one zapełniają cały ekran na smartfonie.

Baw się dużym formatem zachęcaj do klikania, tak wygląda oryginalny post.

9. Interaktywnie

Spróbuj 360 stopni, po zaciągnięciu na stronę tego nie widać, ale jak kliknięcie zobaczycie, że to grafika 360 stopni.

 Oto foto oryginalnego postu.

10. Nie wszystko musi sprzedawać

Daj coś więcej od siebie. Ebay – pokazuje filmy DIY (Do it Yourself)

 

11. Pokaż swoje Ja

Pokaż wnętrze firmy, pokaż pracowników i to co się dzieje po drugiej strony lady.

Tak wygląda oryginalny post.

 

 

 

12. Zabaw się

Angażuj swoich użytkowników do działania.

Zobacz oryginalny post.

 

13. Daj prawo głosu

Zachęcaj do wykorzystania reakcji.

Zobacz oryginalny post, który naprawdę nieźle angażuje społeczność Black Red White.

14. Żyj chwilą

Urządzasz konferencje, szkolenia, webinaria pokaż to na żywo, rób live na Facebooku.

 

15. Nauka może być fajna

Pokazuj ciekawostki, pamiętaj by były związane z twoją branża, tak byś budował sobie dobrą grupę fanów.

Tutaj znajdziesz oryginalny post.

 

16. Daj się wypowiedzieć

Zachęcaj do komentowania

Tutaj znajdziesz oryginalny post.

17. Uśmiechnij się i daj się pośmiać

Pokaż, że masz poczucie humoru.

Wracam do BRW bo dobrze to zrobili, ciekawy pomysł, które zaangażowanie możecie śledzić poniżej.

 

18.  Cykliczność ma znaczenie

Stwórz cykl, to mogą być komiksy ukazujące się w wybrane dni tygodnia etc.

Całą serię komiksów Kastella możesz śledzić na ich fanpagu.

19. Korzystaj z nowości

Na koniec nowość na Faceboku czyli ankiety.

Całą ankietę zobaczysz na profilu The Next Web.

20. Na mobilu można więcej

Canva to narzędzie, które pozwoli Ci tworzyć interaktywne historie, warto się czasem pomęczyć by dać oryginalny przekaz.

Canva działa tylko pod mobilem.

 


21. Bądź hojny

Nagradzaj fanów z okazji okrągłych liczb, za zaangażowanie, za polubienia za co chcesz. Gdy dajesz nagrody daj takie, jakie sam byś chciał otrzymać.

Tu możesz  zobaczyć oryginalny post.

 

To tylko kilka pomysłów, przede wszystkim bądź sobą, dawaj użyteczną wiedzę połączoną z profilem twojej działalności.

Obserwuj tych, którzy wiodą prym w twej branży warto mieć od kogo czerpać inspiracje.

Jeżeli spodobał Ci się ten materiał nie wahaj się go polubić, lub udostępnić. z góry dziękuje.

II edycja Kursu Marketing na Facebooku dla Każdego! – już dostępna, a w niej podstawy, strategie, case study i gotowe schematy reklamowania się na Facebooku.

Mam dla Ciebie ponad 9h materiałow Video – 100% gwarancji lub zwrot pieniędzy – Dowiedz się więcej

Newsletter - tylko dobrych wiadomości